آخرین خبرها

www.maxstar.ir

www.maxstar.ir

از کار کردن بر روی یک گروه از عضلات نهراسید
دفعات بسیاری میبینم که مردم همیشه با دو گروه عضله همزمان کار میکنند.اشتباه برداشت نکنید ,این کار موثر است و انقباض عضلات اتفاق می افتد,اما میتوانید یک قدم فراتر بروید و حتی بیشتر به عضلات فشار بیاورید.برای مثال : اگر سعی میکنید حرکت جلو بازو دمبل را انجام دهید,سعی کنید یکی در میان اینکار را انجام دهید.
دو مزیت در این روش وجود دارد : یک اینکه اجازه میدهد وزنه ای را بلند کنید تا از کمک به بازوی اول خودداری کنید.دوم اینکه به شما اجازه میدهد هر دفعه به طور برابر و مساوی هر سر بازو را تمرین دهید,باعث ۲ تا ۳ ثانیه انقباض در هر بار میشود و همزمان از هر گونه درد زیر بغل جلوگیری میکند.این روش برای موارد زیر عالی است :
• هدف قرار دادن عضله ی سه سر با استفاده از دمبل تکی
• هدف قرار دادن عضله ی پشت با استفاده از با تمرین پای تکی

حتما ببینید

مروری بر پروتئین فاز 8 ماسل تک

مروری بر پروتئین فاز ۸ ماسل تک

مروری بر محصول پروتئین فاز ۸ ماسل تک MuscleTech Phase 8 قبل از آنکه به …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.