یکی از راههای ارزیابی محصولات ، آگاهی از نظرات مصرف کنندگان آن محصول می باشد. استفاده از تجربیات مصرف کنندگان مکمل های غذایی میتواند به شما در انتخاب مکملی کارامد و سالم در جهت رسیدن به اهدافتان باشد  این مقاله از نظرات مصرف کنندگان اچ ام بی اپتیموم نوتریشن – ۱۰۰۰ میلی گرمی ، ۹۰… Read more »

متن کامل

این مقاله راهنمای کامل مزایا و مقدار دزهای مکمل  ال – سیترولین مالات را شرح میدهد.در مورد ال سیترولین و اینکه این مکمل بدنسازی چگونه میتوانند در رسیدن به اهدافتان کمک کنند بیاموزید. سیترولین مالات یک آلفا آمینو اسید غیر ضروری است که مخصوص DNA انسان نیست ولی با اینحال در پروتئین های مشخص و اوره وجود… Read more »

متن کامل

این مقاله راهنمای گلوتامین شامل تمام مطالب ضروری است که شما باید در مورد گلوتامین بدانید. مروری بر گلوتامین در دنیای بدنسازی گلوتامین به عنوان یکی از بهترین مکمل ها در بازار شناخته میشود.گلوتامین یک آمینو اسید غیر ضروری است.غیر ضروری به این معنی نیست که وجود آن هیچ اهمیتی ندارد,بلکه به این معنی است… Read more »

متن کامل

انواع ماساژ لاغری و ریلکسی سالن های مجزا ویژه بدنسازی و رشته های مختلف ایروبیک برگزاری کلاس های مربیگری اسپینینگ و ایروبیک ساعت: ۸ الی ۲۱ جمعه ها به صورت آزاد – کلاسهای عمومی و خصوصی بدنسازی به همراه برنامه وِیژه زیر نظر مربیان با مدارک بین المللی CYG at Londin – کلاسهای پیلاتس، TRX،… Read more »

متن کامل

کراتین یکی از معروف ترین و مقرون به صرفه ترین مکمل در تمرینات بدنسازی میباشد.این مقاله با نگاه کردن به ۱۰ افسانه ی معمول,حقیقت را از تخیل جدا میکند. کراتین تقریبا معروف ترین مکمل ورزشی در دسترس تا امروز میباشد, و دلیل خوبی هم دارد. جدا از اینکه یک بیو مولکول حیاتی میباشد,کراتین یکی از… Read more »

متن کامل

راهنمای حرفه ای پروتئین کازئین : انواع , مزایا , مقدار دز و سوال های مربوطه کازئین یک منبع پروتئین سرشار از کلسیم و دیر هضم است که به طور طبیعی ضد فرآیند متابولیکی است.این ماده یک مکمل مهم و اساسی برای بدنسازان,ورزشکاران و مشتاقان زیبایی اندام سطح بالا باقی مانده است. لیست مطالب: پروتئین کازئین  چیست؟ مزایای پروتئین کازئین… Read more »

متن کامل

مکمل امگا۳ و تمرینات با شدت زیاد التهاب اعضای بدن و تاندون ها میتوانند مشکلات جدی برای ورزشکاران در انجام تمرینات شدید به وجود آورند.یاد بگیرید که چرا امگا ۳ انتخاب بهتری نسبت به ضد التهاب های غیر استروئیدی ها میباشد. برای ورزشکارانی که برای کارایی خود محدودیت هایی اعمال میکنند,باید ابتدا این محدودیت را… Read more »

متن کامل

وی پروتئین , کراتین ,  نیتریک اکساید و بی سی ای ای ها .ممکن است هر روز از این مکمل ها استفاده کنید.اما برای سلامتی کلی خود باید چه مکمل هایی مصرف کنید؟ ممکن است که تمرین بدنی انجام دهید ولی آیا سالم هستید؟ اگر مثل من هستید و به عضله سازی علاقه و وسواس شدید… Read more »

متن کامل

آنتی اکسیدان ها به حفاظت بدن در برابر آسیب های رادیکال های آزاد کمک میکنند.رادیکال های آزاد میتوانند با نصف کردن یک سیب و گذاشتنش در یک سینی دیده شوند.بعد از چند دقیقه,سیب شروع به قهوه ای شدن میکند – این به خاطر آسیب رادیکال های آزاد است.اکنون به منظور حفاظت از آن سیب در… Read more »

متن کامل